21 Ekim 2013 Pazartesi

Market görevlisini nasıl alt ettim



"Kaşını gözünü oynatarak "az önce fotoğraf mı çektiniz siz; lütfen onu siler misiniz!" diyen market görevlisini nasıl alt ettim"

Olay şöyle gelişti efendim:
  1. "Ne var ne yok" babında (baş harfi m ile başlayan) markete girdim
  2. Sağ taraftaki dergiler arasında Bilim Çocuk dergisini aradım bulamadım
  3. Soldaymış, aldım
  4. O an "bu reyon gerçekten çocuklar için yararlı mı" diye düşünüp dergilerin fotoğrafını facebook'ta paylaşmak üzere çektim
  5. Gözümü fotoğraf makinesinden (akıllı telefondan!) ayırmıştım ki o görevliyle göz göze geldim!
  6. "Nerden peydahlandın şimşek gibi birader" diye düşünürken kontra soruya o girdi: "az önce fotoğraf mı çektiniz siz; lütfen onu siler misiniz!"
  7. "Evet çektim, de neden siliyorum"
  8. "Efendim rica (!) ediyoruz, siler misiniz!"
  9. "Silmesem ne olur?" (masum soru:)
  10. (Tekraren) "Rica (!) ediyoruz, siler misiniz!"
  11. Görevli takılmış plağa bağlamış durumdaydı, ben ise duruma içerlesem mi, suçluluk duygusuna mı kapılsam bilemedim bir an
  12. "Polis mi çağıracaksınız, tutuklayacak mısınız anlamadım??" (Baktım o kaşlar inmiyor!)
  13. Görevli "anlatmak" için oldukça hevesli olduğundan fazla uzatmadan ikinci perdeye geçtim: Telefonumdan, albümlerden yukarıdaki fotoğrafı göstererek çektiğim fotoğrafın kendilerine (baş harfi m ile başlayan markete!) bir zararı olmayacağı hususunda ikna ettim. (Veya susturdum, veya başka işi vardı o da uzatmak istemedi bilmiyorum)
  14. (Baş harfi m ile başlayan) marketin diğer kısımlarına oldukça düşünceli bir geçiş yaptım: Acaba kameralardan beni izliyorlar mı, acaba şu sivil giyimli şahıslardan hangileri burasının (baş harfi m ile başlayan marketin) ajanı?? :)
  15. "Bırak 1 kare fotoğrafı, koca marketi HD kalitesinde videoya çeksen ruhları duymayacak ortam!" :)
Neyse efendim, adrenalin dolu kısa bir maceraydı sadece :))

Hoş kalınız enerjik kalınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder