2 Haziran 2014 Pazartesi

Kraliçenin kuğusunu yiyen adama önerim var




Günün flaş haberi: İngiltere'de bir Türk, bir kuğu avlamış ve yemiş. Oysa o memlekette 12. yüzyıldan beri tüm kuğular kraliçenin addediliyormuş.

Yani ki "kahramanımız" bir suç işlemiş olmuş, “Ben herhangi bir kuş zannediyordum. Kraliçe'ye ait olduklarını bilmiyordum. Herkesten özür diliyorum” demiş ve olayın son sahnesini şöyle anlatmış: “Önce tüylerini yoldum. Tadını merak ediyordum. Tadı güzel. Geri kalanını buzdolabına koydum. Sonra polis geldi, bir kuş öldürüp öldürmediğimi sordu. Ben de ‘Evet’ dedim. Polis buzdolabında kalan kısmı aldı.

Birkaç ders:
  1. Doğrusu, o memlekette tek kuğu avlayanın bu Türk olduğunu sanmıyorum. (Koruma refleksi;)
  2. Çevreyi, yeşili ve kuğuları koruyalım (kamu spotu)
  3. Kabul edelim "tüm kuğuların kraliçenin addedilmesi" sempatik bir uygulama
  4. Türkiye'de benzer duyarlılıklar nasıl oluşturulabilir, düşünelim...
Gelelim önerime
"İlla da kuğu yiycem" diyenler için, elmadan kuğu yapmayı öğrenmelerini öneriyorum :) Şöyle:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder