Eğer "pat diye" bir konuya girmemi isterseniz "marka etkinliği" deyiveririm! Çünkü browser'ımda şu sayfa açık durumda. Bir yandan okuyorum bir yandan da düşünüyorum: "Marka" bu kadar önemli mi?!
Bilinen bir ezber üzerinde böyle düşüncesizce bir soru sormak ne haddime değil mi! :)
Bakın aklıma neler geliyor:
- İstatistikler yalan söyler (söyletilir!)
- "Marka" olmayanların satış miktarlarını gözardı mı edeceğiz?
- "Markasız" algı üzerine neler söyleyebiliriz
Zaten yazının en sonuna baktığınızda şuradan alıntı yapıldığını görüyoruz: nmincite.com
Bu ne demek? Şu demek: Bize ne elin "marketinin" araştırmasından! :) İç sesimdi, heyecanlanmayın.
Karar sizin. İster "marka etkinliğini artırma" hakkında binlerce yazı okuyun ve şaşa kalın. İster bildiğiniz tecrübeleri birleştirerek daha içinize sinen yolları seçin.
Sanırım bu yazı burada bitmeli :)
Bitti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder