23 Temmuz 2012 Pazartesi

İlk yazı zordur dediler son yazıyı yazdım: Marka

Hayır hayır "ilk ve son yazı" değil! İngilizce haliyle "last" yani; şu an için son yazım bu arkadaşlar uzatmayalım :)

Eğer "pat diye" bir konuya girmemi isterseniz "marka etkinliği" deyiveririm! Çünkü browser'ımda şu sayfa açık durumda. Bir yandan okuyorum bir yandan da düşünüyorum: "Marka" bu kadar önemli mi?!

Bilinen bir ezber üzerinde böyle düşüncesizce bir soru sormak ne haddime değil mi! :)

Bakın aklıma neler geliyor:
  1. İstatistikler yalan söyler (söyletilir!)
  2. "Marka" olmayanların satış miktarlarını gözardı mı edeceğiz?
  3. "Markasız" algı üzerine neler söyleyebiliriz
Zaten yazının en sonuna baktığınızda şuradan alıntı yapıldığını görüyoruz: nmincite.com

Bu ne demek? Şu demek: Bize ne elin "marketinin" araştırmasından! :) İç sesimdi, heyecanlanmayın.

Karar sizin. İster "marka etkinliğini artırma" hakkında binlerce yazı okuyun ve şaşa kalın. İster bildiğiniz tecrübeleri birleştirerek daha içinize sinen yolları seçin.

Sanırım bu yazı burada bitmeli :)

Bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder